Ozonowanie dopochwowe

Sprawa dla ginekologa? Przekonaj się, że ozon poradzi sobie z nią równie skutecznie!
Co na infekcje intymne?

Leki na infekcje intymne nie zawsze okazują się skuteczne. Ozon – niedościgniony pogromca patogenów, może być pomocny w leczeniu grzybiczych, wirusowych czy bakteryjnych infekcji intymnych. Ozon to gaz, który naturalnie występuje w naszym otoczeniu. Badania wykazują, że jego większe stężenie działa leczniczo, m.in. na infekcje intymne.

Ozonoterapia pochwy – czy warto?

Jeśli masz wątpliwości, czy ozonoterapia okolic intymnych to dobry wybór, być może przekona Cię fakt, że:

• zabieg ozonowania pochwy jest zupełnie bezbolesny,
  • na ozonowanie okolic intymnych jednorazowo musisz poświęcić zaledwie 2-3 minuty,
  • zabieg ozonowania pochwy jest bezinwazyjny, a więc całkowicie bezpieczny,
  • Pacjentka ma zagwarantowane komfortowe warunki i pełną dyskrecję podczas trwania zabiegu.

Jeśli cierpisz na:

• nawracające grzybicze infekcje intymne,
  • nawracające wirusowe infekcje intymne,
  • nawracające bakteryjne infekcje intymne (np. zakażenia chlamydią, mycoplasmą),
  • infekcje intymne po antybiotykoterapii,

…zabieg ozonowania dopochwowego może Ci pomóc!

Przeciwskazania

Przeciwskazaniem dla ozonowania pochwy jest:

• ciąża,
  • karmienie piersią,
  • miesiączka.
Przebieg zabiegu ozonowania pochwy

Zabieg ozonowania pochwy rozpoczyna się aplikacją końcówki aparatury dopochwowo i jest na tyle łatwy, że z powodzeniem można przeprowadzić go samodzielnie, co dodatkowo zapewnia większy komfort dla Pacjentki. Jedyne co wystarczy zrobić to umieścić w pochwie końcówkę drenu, który podłączony jest do maszyny wytwarzającej ozon. Końcówka ta jest w pełni sterylna i przeznaczona do jednorazowego użytku. Strumień ozonu, docierający przez 2-3 minuty do zainfekowanego miejsca, skutecznie niszczy wszelkie drobnoustroje. Celem całkowitego usunięcia dolegliwości zaleca się kilkukrotne przeprowadzenie zabiegu ozonowania pochwy.

Przyjdź i poznaj skuteczność ozonoterapii w leczeniu infekcji intymnych!