• 35

Szukasz sposobu na eliminację uporczywych wirusów? Jeśli tak – sprawdź ofertę ozonoterapii!

Niekonwencjonalna metoda leczenia

Wirusy to niewielkie organizmy, które bagatelizowane – mogą prowadzić do ciężkich chorób. Jeśli chcesz zadbać o swoje zdrowie i skorzystać ze skutecznych, niefarmakologicznych form leczenia infekcji wirusowych – ozonoterapia będzie doskonałym rozwiązaniem dla Ciebie.

Jakie warianty ozonoterapii są obecnie dostępne w naszej klinice?

Ze względu na wszechstronne działanie ozonu, w ofercie Kliniki Ozonoterapii, można znaleźć 6 bezinwazyjnych metod, które pomogą pozbyć się dolegliwości o zróżnicowanym charakterze. Są to:

• Autohemotransfuzja ozonowa,
  • Ozonowanie uszu,
  • Ozonowanie dopochwowe,
  • Ozonowanie dojelitowe,
  • Kąpiele ozonowe,

… a także ozonowanie wody i oliwy.

Ozonoterapia a infekcje wirusowe

Ozonoterapia to skuteczna forma walki z zakażeniami wirusowymi, do których często dochodzi na skutek stosowania antybiotyków. Infekcje wirusowe mogą objawiać się w bardzo różny sposób, w zależności od narządu, który zostanie przez nie zaatakowany. Zapalenie oskrzeli, wirusowe zapalenie wątroby, dolegliwości ze strony jelit, czy niektóre schorzenia dermatologiczne, takie jak: opryszczka, półpasiec, brodawki czy kurzajki to tylko niektóre przykłady infekcji powodowanych przez wirusy. Ozon wykazuje skuteczność w leczeniu różnych zakażeń wirusowych, toczących się zarówno wewnątrz organizmu, jak i na skórze.

Standardowe formy leczenia infekcji wirusowych często bywają zawodne. Dzięki zabiegom z użyciem ozonu walka z chorobami wywołanymi przez wirusy może być łatwiejsza i skuteczniejsza.

888 888 708               32 428 52 00