Ozonowanie uszu

Słyszałeś, że ozonowanie uszu to skuteczny zabieg? Czas to sprawdzić!
Co na zapalenie ucha lub zatok?

Odpowiedź jest prosta – ozonoterapia. Ozon to naturalnie występujący w środowisku gaz. Z racji swoich właściwości wirusobójczych, bakteriobójczych, grzybobójczych oraz pasożytniczobójczych, ozonoterapia to jedna z popularnych form medycyny innowacyjnej. Ozonowanie uszu u dzieci i dorosłych doskonale sprawdza się w przypadkach wirusowych lub bakteryjnych infekcji uszu i zatok. Przekonaj się, że leczenie zapalenia ucha lub zatok może być szybsze i prostsze, niż myślisz.

Ozonoterapia uszu – warto?

Jeśli masz wątpliwości, czy wybrać się na zabieg ozonowania uszu, poznaj jego zalety:

• zabieg jest całkowicie bezbolesny,
  • ozonowanie uszu nie zajmie Ci więcej niż 2-3 minuty,
  • przeprowadzenie zabiegu jest bezinwazyjne oraz całkowicie bezpieczny.
Wskazania:

Jeśli Twoim problemem jest:

• uczucie zatkanego ucha,
  • ból ucha,
  • zapalenie zatok,
  • przeziębienie,
  • przewlekły katar,

zabieg ozonowania uszu może Ci pomóc!

Przeciwskazania:

Przeciwskazania do ozonowania uszu stanowią:

• wydzielina z ucha,
  • implanty w uszach,
  • pęknięta błona bębenkowa.
Przebieg zabiegu ozonowania uszu

Ozonowanie uszu to niezwykle prosty, bezpieczny i całkiem przyjemny zabieg. Cechy te sprawiają, że możliwe jest bezproblemowe przeprowadzanie ozonoterapii u dzieci. Pacjent samodzielnie lub z pomocą specjalisty aplikuje do ucha dren wychodzący z urządzenia generującego ozon. Celem zachowania higieny, końcówka wężyka zaopatrzona jest w jednorazową nakładkę. W ten sposób, poprzez wężyk, ozon przedostaje się wprost do uszu, atakując wszelkie wirusy, bakterie i pleśnie, które powodują stany zapalne uszu i zatok. Pierwsze efekty ozonoterapii mogą być zauważalne już w pierwszych godzinach po zabiegu.

Przyjdź i przekonaj się o wysokiej skuteczności ozonowania uszu w walce z chorobą!